Obrovsky vzdělává občany a otevírá jim oči v orientaci v současném

šíleném  světě  plném   nesmyslných   -ismů  šířených  úředníky  EU.  

Institut Václava Klause

1. 4. 2017 10:07

Tradiční Hovory na pravici Akce D.O.S.T. byly tentokrát věnovány tématu, které je často přetřásáno v hospodách i doma, ale jemuž se politici vyhýbají snad ještě víc než čerti kříži. A to otázce zrušení ČT, která za 7 miliard, které jí platíme v poplatcích, vysílá zmanipulované nesmysly, z nichž občané nabývají dojmu, že je Miroslav Kalousek více vlastníkem ČT než Andrej Babiš svých vlastních médií. Na večeru na Novotného lávce v Praze vystoupilly mediální osobnosti, které dění v ČT opravdu znají ze svých zkušeností. Autor Černé knihy ČT a bývalý člen Rady ČT Petr Žantovský, hudebník, publicista a někdejší člen Rady ČT Petr Štěpánek, bývalá šéfka zpravodajství ČT známá z bojů televizní krize Jana Bobošíková a sociolog a vysokoškolský pedagog Petr Sak.  Večer moderoval předseda Akce D.O.S.T. Petr Bahník. Dozvěděli jsme se mj., že mediální prezentace pracuje v ČT na principech mafie, která chce mít nadstandardní politický vliv. Nastala v ní politická privatizace zvaním stejných hostů do diskusních pořadů. Investigativnost zaměnila ČT za brutální nátlak na hosty. Provádí jejich selekci. Každý pracovník si v ní zprivatizuje svůj záhumenek. Jinak hrozí, že začne stávka. Mimo Jana Šnajdra je ČT zahraničním hostům uzavřena. Doma má vstup volný Mitrofanov, Romancov a hazardní hráč Horáček. Z politiků je v ní proti ostatním mnohonásobně Kalousek. Prezidenta ČT cenzuruje a vyrábí pořady na jeho dehonestaci. Díky tomu je Kalousek více vlastníkem ČT než Babiš svých vlastních médií. ČT se stala extrémistickou organizací. 

29. 9. 2015 6:43

Petici proti povinným kvótám uprchlíků podepsalo 200 tisíc lidí. Pro Českou televizi to ovšem byla víceméně okrajová záležitost. Výzvu učitelů s bolševismem vymytými mozky, kteří se vydávají za vědce, podepsalo několik stovek lidí. Pro Českou televizi je to ovšem záminka, aby z ní udělala málem hlavní téma zpráv a do Událostí komentářů opakovaně zvala pouze její signatáře a obhájce. Za naše televizní a rozhlasové poplatky odcestovali do Jihoafrické republiky jak televizní, tak rozhlasový reportér, aby nám odtamtud oba sdělili to samé, totiž že Krejčíř dostane flastr. A další Facebookové postřehy (nejen) o ProtiČeské televizi:

20. 5. 2015 9:20

Dnešní mediální eurobolševici, co si zbožštili Evropskou unii, se nijak neliší od někdejších bolševiků, co milovali Sovětský svaz. Česká televize a Český rozhlas (ale i další provozovatelé vysílání) den co den porušují zákon. Zákon o vysílání totiž provozovatelům vysílání předepisuje, že „názory nebo hodnotící komentáře musí být odděleny od informací zpravodajského charakteru“. Našim médiím je to ovšem šumafuk a tuhle starodávnou novinářskou neřest, o níž jsme si naivně mysleli, že se změnou společenských poměrů vymizí, vesele provozují dál. Ba dokonce – ona dnes přímo kvete. Zdá se, že některé propagandistické nástroje jsou nezničitelné.

16. 2. 2015 10:19

Nespokojenost se zpravodajstvím a publicistikou České televize narůstá geometrickou řadou. Nikdy v minulosti nebyly odpovědné instituce zavaleny takovou spoustou nesouhlasných reakcí. A do toho zasedá Rada České televize, která by toto měla řešit, ale namísto toho její radní prozradil, že ČT má určený úhel pohledu na základě doporučení Evropské komise. Jinak by neměla povoleno fungovat z poplatků. 

Fragmenty jsou též na Twitteru a facebooku

                        Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.      

Style Setting

Fonts

Layouts

Direction

Template Widths

px  %

px  %