Kulturně-hospodářská revue Fragmenty, ročník XII, červenec 2008                  Revue Fragmenty je denně aktualizovaná, tisková podoba je její podmnožinou.

 

 

NOVINKY

CENÍK inzerce

ANOTACE

HLAVNÍ STRANA

Perspektivy ekonomikyZdravotní politikaNF Klausových

 

 

Dubnové číslo revue klikněte na obrázek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Usnesení

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ilustrace

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nejexaktnějším vyjádřením rovných příležitostí byl komunismus

Radim Lhoták 

Nevím, o co přesně jde protagonistům antidiskriminačního zákona a zavádění pozitivní diskriminace do všech sfér života lidí. Jsem si přesto jist, že žádné ušlechtilé ani spravedlivé cíle to nebudou. Dost možná někteří z nich vůbec netuší, co činí a jaké to může mít následky.Každý vyšší stupeň kulturnosti a požadavku zušlechtění toho, co je v nás primitivní a nízké, vede k diferenciaci a k rozdílům mezi lidmi. Proto apeluji na všechny poslance, aby s největší rozhodností odmítli tzv. antidiskriminační zákon i celé feministické podhoubí za ním skryté. Jde o jeden z prvních bezprecedentních zásahů do základních principů svobodného státu, přitom vše má jediný cíl: Ponížit evropskou společnost na úroveň nerozlišené stádní existence rovnocenných individuí bez ducha a bez kultury. 

Buržoazní revoluce a filozofie racionálního řádu nové doby předznamenala zrod feminismu a zapojení ženy do výrobního procesu po boku muže. Došlo k přehodnocení člověka na lidský zdroj industriálního pokroku. Příkazem filosofické moderny bylo obětovat lidské síly bez rozdílu pohlaví na oltář průmyslového rozvoje a racionálně vykonstruovaného světa oproštěného od všech přežitých a zpátečnických tradic. Žena byla vytržena ze své mateřské role a postavena ke stroji. Ženy vymýšlely ještě lepší a dokonalejší cesty ke spravedlivé společnosti, v níž si je člověk rovnější nad vší přirozenost světa. Ve výsledku právě buržoazie získala v ženě levnou pracovní sílu na úkor mužů a mocí dosud nebývalé průmyslové síly otevřela cestu k imperialismu, jehož důsledkem byly světové válečné požáry a genocidy nejhoršího druhu. 

Vrcholem racionálního konstruktivismu byla rovnost a rovné příležitosti všech lidí bez rozdílu tříd, původu a pohlaví v komunistické společnosti. Žena jako jeden muž kráčela v čele při budování spravedlivé společnosti, oděna do údernického stejnokroje stírajícím i druhotné pohlavní znaky. Komunismus byl vyjádřením nejbrutálnějšího pojetí myšlenky rovných příležitostí. Jako takový se po velice krátké době rozložil v nefunkčních mezilidských vztazích a v krutostech, jaké historie lidstva dosud nepoznala.

Dnes máme éru globalizace a v něm znovu feminismus křikem dobře placených ženských spolků šíří totalitní ideologii rovných příležitostí. Posledním účelem skrytých a nyní již dosti rafinovaných sil toužících po světové moci je demobilizace lidí v zženštilou masu neschopnou spolupracovat a organizovat se v odporu proti libovolné doktríně diktující lidem světový pořádek podle vůle někoho jiného. Pod pláštíkem ochrany žen a nezávislých matek se nám před očima otevírá  kultovní zdroj nového zmanipulovaného lidství zajišťujícího přechod na postindustriální éru „nekonfliktních biotypů“ s potlačeným vědomím sama sebe.

Jsme svědky neslýchaného potírání lidskosti a tradiční kultury naší evropské civilizace. Nástrojem cílené degradace člověka je totalitní ideologie feminismu, která se snaží ponížit lidskost na bezpohlavní a nejnižší možnou formu „sociálních instinktů zvířete“ bez identity. Hybnými impulsy této nové lidské bytosti mají být vulgární potřeby, žádosti a podvědomé postoje uvedené do soustavy transhumánního vnímání světa. Všechny dosud známé ideologie postavené na rovnosti lidí v praxi přinášely a vždy s brutální zaslepeností prosazovaly hodnoty, které sledují nejnižší úroveň lidských sklonů, protože ta je přítomna latentním způsobem v každém člověku. Platí to dvojnásobně o feministické propagandě rovných příležitostí využívající učení sociálního (genderového) inženýrství.

Otázka příležitostí každého člověka ve společnosti je dána mírou její svobody. Svobodná je taková společnost, v níž každý jedinec, skupina či společenství má možnost sledovat své vlastní cíle a usilovat o jejich naplnění podle vlastní vůle a přesvědčení. Přitom dbá o obecně přijatá pravidla lidského jednání, jimiž není omezována svoboda jiných subjektů. Jde o taková jednání, která mohou v kontextu společenské interakce vyvolávat spolehlivá očekávání v souladu s obecně uznávanými principy důvěryhodnosti, zásadovosti, spravedlivosti a čestného chování. Pouze abstraktní principy takových pravidel jednání je možné zakotvit v zákonech. Jsou-li přijaté principy zároveň soustavou hodnotových kritérií morálního vědomí ve společnosti, je zcela nesmyslné tyto hodnoty rozlišovat z pohledu pohlaví a etnických či jiných menšin. Morální kodex svobodné společnosti je platný pro všechny lidi bez rozdílu a jako takový zajišťuje stejné příležitosti pro muže i pro ženy. 

Zavrženíhodným zásahem do svobody občanů a zdravého rozvoje jejich vztahů je již pouhé zahrnutí genderových studií do vládních programů. Jejich mocenské prosazování prostřednictvím zákonů však již připomíná zločinné spiknutí proti národu i celé společnosti. Rovné příležitosti znamenají stejné výchozí možnosti pro každého člověka, nikoliv rovnostářství ve výsledku. Protisměrný výklad a násilí vyjádřené antidiskriminačním zákonem musí mít negativní dopad na motivaci lidskou i ekonomickou a v důsledku ohrozí demokratické fungování společnosti. To vše v situaci, která doslova volá a prosí o postup zcela opačný, mám na mysli takové spravedlivé úsilí vlády, jímž by se nastoupila cesta obnovy morálního kodexu společnosti v duchu osvědčených tradic evropské kultury a civilizace. Evropskou unií podporovaný gender mainstreaming (GeM), jehož základem je vykonstruovaná teorie sociálních stereotypů, má však opačný smysl. Vyzývám proto všechny poslance k vyjádření odporu proti jakékoli formě antidiskriminačního násilí a zavádění zastupitelských kvót do orgánů  veřejného či soukromého života.

Každá moc, pokud chtěla ovládnout nebo destabilizovat nějaký národ či kraj, prosadit nějakou násilnou a totalitní ideologii, chytla se ženské otázky a na ní parazitující teze o rovnosti lidí. V počáteční fázi prosazování křesťanské víry byla hlavním argumentem rovnost všech před Bohem. V počátcích křesťanství podávaly hlavní svědectví o spáse duše ženy, protože ony byly v převážné většině ty, do nichž vstoupil duch svatý. Křesťanství získalo svůj rozmach a vliv na touze žen a nespokojených menšin po rovných příležitostech. Leč byl to důsledek snahy katolické církve zajistit si vládu nad světem, když z lůna křesťanské víry vyrostla svatá inkvizice, která ženu uvrhla zpět na dno lidské přízemnosti. Tuto zcela obrácenou doktrínu  předznamenal Tomáš Akvinský svým apelem na rozum jako odraz Božího řádu a vítězství svobodného ducha nad hmotou. Žena se stala opět rukojmím, tentokrát však v opačném smyslu jako ztělesnění zla a zatemnělé duše v nerozumu.

 Buržoazní revoluce a filozofie racionálního řádu nové doby předznamenala zrod feminismu a zapojení ženy do výrobního procesu po boku muže. Došlo k přehodnocení člověka na lidský zdroj industriálního pokroku. Příkazem filosofické moderny bylo obětovat lidské síly bez rozdílu pohlaví na oltář průmyslového rozvoje a racionálně vykonstruovaného světa oproštěného od všech přežitých a zpátečnických tradic. Žena byla vytržena ze své mateřské role a postavena ke stroji. Ženy vymýšlely ještě lepší a dokonalejší cesty ke spravedlivé společnosti, v níž si je člověk rovnější nad vší přirozenost světa. Ve výsledku právě buržoazie získala v ženě levnou pracovní sílu na úkor mužů a mocí dosud nebývalé průmyslové síly otevřela cestu k imperialismu, jehož důsledkem byly světové válečné požáry a genocidy nejhoršího druhu. 

Vrcholem racionálního konstruktivismu byla rovnost a rovné příležitosti všech lidí bez rozdílu tříd, původu a pohlaví v komunistické společnosti. Žena jako jeden muž kráčela v čele při budování spravedlivé společnosti, oděna do údernického stejnokroje stírajícím i druhotné pohlavní znaky. Komunismus byl vyjádřením nejbrutálnějšího pojetí myšlenky rovných příležitostí. Jako takový se po velice krátké době rozložil v nefunkčních mezilidských vztazích a v krutostech, jaké historie lidstva dosud nepoznala.

Dnes máme éru globalizace a v něm znovu feminismus křikem dobře placených ženských spolků šíří totalitní ideologii rovných příležitostí. Posledním účelem skrytých a nyní již dosti rafinovaných sil toužících po světové moci je demobilizace lidí v zženštilou masu neschopnou spolupracovat a organizovat se v odporu proti libovolné doktríně diktující lidem světový pořádek podle vůle někoho jiného. Pod pláštíkem ochrany žen a nezávislých matek se nám před očima otevírá  kultovní zdroj nového zmanipulovaného lidství zajišťujícího přechod na postindustriální éru „nekonfliktních biotypů“ s potlačeným vědomím sama sebe.

Nevím, o co přesně jde protagonistům antidiskriminačního zákona a zavádění pozitivní diskriminace do všech sfér života lidí. Jsem si přesto jist, že žádné ušlechtilé ani spravedlivé cíle to nebudou. Dost možná někteří z nich vůbec netuší, co činí a jaké to může mít následky.